Rate this item
(0 votes)
I dagens samhälle är vi alltid uppkopplade och har tillgång till oändligt med information. Dina kunder kan därför själva söka information och bilda sig en uppfattning om din verksamhet. Din målgrupp interagerar digitalt med ditt gym på många olika sätt, via en mängd olika kanaler på olika tidpunkter…
Rate this item
(0 votes)
Fynd, extrapris, kampanj, pris just nu, rea - vi lever i en kultur där vi hela tiden jagar efter ett erbjudande. Ordet ”rea” finns på allas läppar och det är ”wheeling och dealing” som pågår överallt i samhället.  Olika typer av erbjudande ser vi varje dag i…
Rate this item
(0 votes)
Alla som driver gym är med ”i det digitala kriget”. Det gäller att Google gillar det de ser när Googles ”spindlar” samlar på sig information om just er verksamhet. INKA Interactive är en Webbyrå med en gedigen erfarenhet från hur man på bästa sätt jobbar med digitala…
Rate this item
(1 Vote)
Inom begreppet "paketering" lyfter man fram vikten av att välja rätt namn på sitt erbjudande ut mot marknaden. Lär dig mer hur du ska tänka i denna artikel. Vilket låter bäst - ”vi erbjuder följande medlemskap” eller ”vi erbjuder följande program”?  Vad hade du valt - en…
Rate this item
(0 votes)
Nu med en ny säsong på gång är det alltid bra att se över sin marknadsplan. Dina potentiella kunder har troligtvis genomgått en sommar med mycket ”vila” och är nu redo att kicka igång sina kroppar igen.  Låt oss dra nytta av detta och verkligen vara förberedda…
Sida 1 av 10

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo

© 2020 GymBusiness All Rights Reserved. Designed By Aitellit AB