Rate this item
(0 votes)
Har du någonsin fått höra "oj, jobbar du i gymbranschen - det måste vara tufft där är ju konkurrensen stenhård". Ja självklart finns det konkurrens men fortfarande är det bara ca 20% av den vuxna befolkningen som är beredda att betala för att utöva organiserad träning på…
Rate this item
(3 votes)
För att kunna sälja medlemskap måste du först få fram en intressent som vill lyssna på vad du har att säga. Det är detta som kallas marknadsföring, alla aktiviteter som skakar fram namn och kontaktuppgift på en potentiell kund som har ett grundintresse i att börja träna och komma…
Rate this item
(0 votes)
I denna väldigt tänkvärda artikel får du lära dig mer om hur en mix av mediakanaler ger dina marknadsföringsaktiviteter maximal effekt. Här får du insyn kring hur man kan skilja på Ägd media, Förtjänad media och Köpt media - intressant.   Artikeln är skriven av Sarah Chase…
Rate this item
(1 Vote)
Det finns en uppsjö av olika kanaler att välja på när det gäller kommunikation. Det gäller både i jakten på nya intressenter som dialogen med befintliga kunder. Men vilken kanal ger bäst effekt? Du kan ha världens bästa ide och en lysande kampanj med om du inte…
Rate this item
(1 Vote)
Facebook utvecklas på många fronter. Det gäller att hänga med och ha koll på förändringarna som sker. Allt för att du ska få maximal räckvidd med aktiviteterna kopplade till din företagssida. Ett exempel är att Facebook skruvat ned räckvidden på de inlägg som skrivs på företagssidor till förmån för…
Sida 1 av 9

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo