Rate this item
(0 votes)
Det finns många som säger att de är intresserade av att börja träna. Men ett intresse ger inga intäkter -  därför handlar allt om att hjälpa kunden att ta ett beslut. På ett gym säljs fortfarande de flesta träningskorten i receptionområdet. Men här kan miljön vara ”stimmig”…
Rate this item
(0 votes)
Alla gym lever på att medlemmarna betalar pengar för att få tillgång till en rad tjänster. Men har ditt gym verkligen tänkt igenom ert agerande i olika säljsituationer? Först är det viktigt att konstatera att alla potentiella kunder är inte lika. Därför uppskattar inte alla tilltänkt medlemmar…
Rate this item
(0 votes)
Att nå sin säljbudget är högt på alla gymägare´s önskelista. Men finns de rätta förutsättningarna för att nå era mål? Ingenting säljer sig själv - inte ens gymkort. Det krävs en väl utformad säljprocess där inget lämnas åt slumpen. Viktigast av allt - ni måste göra det…
Rate this item
(0 votes)
Att investera i ett gymkort är en bra start. Men det räcker inte, utan ett supportpaket kommer merparten av dina medlemmar att misslyckas. Om man ställer frågan - hur många av era medlemmar kan på egen hand nå och sedan bibehålla sina mål? Svaret är lågt, väldigt…
Rate this item
(0 votes)
Tror du att företag - som letar efter mer kompletta friskvårdspaket för sina anställda - vore en bra målgrupp för din verksamhet? Lär dig några av nycklarna för att lyckas. Företag kan skriva serviceavtal på sina maskiner, kopiatorer och datorer eftersom de vet vilka problem och kostnader…
Sida 1 av 10

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo